top of page

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza azokat a feltételeket, amelyek a Peter’s Film & Marketing Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által üzemeltetett https://www.tantra-fotel.hu honlapon (továbbiakban: Weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél, továbbiakban, együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogterületre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a https://www.tantra-fotel.hu oldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről történik.

 

  1. A Szolgáltató tevékenysége

 

A tantrikus eredetű fotel (a továbbiakban: „Termék” vagy „Szolgáltatás”).

 

  1. Elérhetőség és adatok

 

2.1  A Szolgáltató adatai:

név: Peter’s Film & Marketing Kft.

székhely: 9028 Győr, Pannónia utca 20.

cégjegyzékszám: 0809019979

(vezetve a Győri Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában)

adószám: 22696595-1-08

képviselő: Szirányi Péter

e-mail: hello@petersfilm.hu

telefon: +3630 460 9557

 

2.2  Az Ügyfélszolgálat adatai:

e-mail: hello@petersfilm.hu

telefon: +3670 621 9000 

webcím: https://www.tantra-fotel.hu

 

Az Ügyfél kizárólag e-mailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az  

ügyfélszolgálattal.

 

2.3 A Weboldal részére tárhelyet biztosító adatai:

Név: Wix.com LTD

Székhely: 40 Namel Tel Aviv, 6350671
Adószáma: EU442008451

 

 

  1. A Weboldalon igénybe vehető szolgáltatások köre

 

A weboldal különféle menüpontjai, funkciói többféle szolgáltatást kínálnak az Ügyfélnek:

3.1 Kapcsolat: a személyes adatok megadásával az Ügyfél lehetővé teszi, hogy kérdései és kérései a Szolgáltatóhoz eljussanak, és azokra választ, felvilágosítást adjon az Ügyfélnek a megadott elérhetőségein.

  1.   Hírlevél: az Ügyfél a feliratkozással a személyes adatait és igényeit eljuttatja a Szolgáltatóhoz, aki a megadott elérhetőségeken értesíti az Ügyfelet az aktuális ajánlatokról, és az Ügyfél igényeinek kielégítési lehetőségeiről. A Szolgáltató ezen a csatornán értesíti Ügyfeleit a termékfejlesztésekről és kedvezményekről is.

  2.   Rendelés: az Ügyfél a rendelés leadásakor megadott személyes adataival lehetővé teszi a rendelés teljesítését (beleértve a kiszállítást és számlázást is). A rendelés leadásakor / ezt követően kerül sor a fizetésre, majd a Termékek kiszállítására, átvételére, továbbá az egyedi igények kielégítésére.

 

  1. A rendelés, szerződéskötés menete

 

4.1 A megrendelések leadása a https://www.tantra-fotel.hu weboldalon kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. 

4.2  A kiválasztott termék lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a termékinformációs oldalon lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt kérdése merülne fel a termékkel kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére, melynek elérhetőségeit a 2.2 pont tartalmazza.

4.3 A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltűntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A kiszállítás költségét a termék vételára nem tartalmazza.

4.4  A rendelés leadása előtt a vásárlónak lehetősége van az adatok ellenőrzésére, módosítására és rögzítésére. A megrendelés regisztráció nélkül is lehetséges, de a megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölt a Weboldalon. 

4.5 A megrendelés elektronikusan kötött (nem aláírt) szerződésnek minősül, melynek tartalmát a Szolgáltató iktatja, így utólagosan hozzáférhető, visszakereshető. A szerződés nyelve magyar. 

4.6  A rendelés leadásával az Ügyfél kijelenti, hogy jelen ÁSZF, annak mellékleteit és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadta, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

 

  1. A teljesítés menete, ajánlati kötöttség

 

5.1 A rendelésekkel kapcsolatos visszaigazolást a Szolgáltató elektronikus úton küldi el a vásárlók részére. A Szolgáltató köteles a megrendelés megérkezését az Ügyfél felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás a fenti határidőben nem érkezik meg, a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól. 

5.2 A weboldalon megrendelhető termékek árai változásának jogát a Szolgáltató fenntartja. A megrendelés leadása és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. 

 

5.3 A kézzel készített egyedi termékek színben, díszítésben kis mértékben eltérhetnek a listában leírtaktól és feltűntetett fotótól. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a termék és a termékről feltűntetett kép közötti teljes egyezés tekintetében.

5.4 A Termék vagy Szolgáltatás árára vonatkozó elírásokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, azok téves feltüntetése esetén nem köteles a szerződést teljesíteni. Ebben az esetben az Ügyfél által kifizetett teljes összeget a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti.

5.5 A Szolgáltató az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető teljesítési/ szállítási késedelemér, illetve egyéb problémáért, hibáért nem vállal felelősséget. 

5.6 Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja és az interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a vásárló részére a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

5.7 A kézzel készített egyedi termékek színben, díszítésben kis mértékben eltérhetnek a listában leírtaktól és feltűntetett fotótól. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a termék és a termékről feltűntetett kép közötti teljes egyezés tekintetében.

 

  1. Szállítási feltételek

 

6.1 Az elkészült terméket a Szolgáltató saját szállító eszközzel vagy megbízott szállító céggel (GLS, DPD stb.) juttatja el az Ügyfél részére, az Ügyfél által megadott szállítási címre.

6.2 A termék kézbesítésére a Szolgáltató szállítási díjat számít fel, melynek összege egyedileg kalkulált összeg, a szállítási helytől függően. A kalkulált szállítási költségről elektronikus levélben tájékoztatjuk az Ügyfelet a megrendelés leadását követően, így az összeg ismeretében elállhat a vásárlástól.

6.3 Személyes átvétel Győrben lehetséges, mely esetben szállítási költség nem terheli az Ügyfelet.

6.4 A számlát a hatályos jogszabályoknak megfelelően e-mail mellékletben PDF formátumban küldjük.

 

  1. Fizetési feltételek

 

7.1 Kétféle fizetési mód közül választhat az ügyfél a vásárlás során, ezek átutalás és online bankkártyás fizetés.

7.2 Átutalásos fizetés esetén az ügyfélszolgálat külön e-mailben tájékoztatja az Ügyfelet az átutalás részleteiről, díjbekérő formájában.

7.3 Az online bankkártyás fizetések a Stripe rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó a Stripe fizetési felülete.
 

  1. A fogyasztó elállási- és felmondási joga (fogyasztók esetén)

 

8.1 Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amit (i) termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától, (ii) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 3 napon belül gyakorolhat.

8.2 Az Ügyfelet nem illeti meg elállási jog olyan zárt csomagolású termék esetén, amely egészségvédelmi vagy higiénia okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza. A tantrafotel ebbe a kategóriába tartozik.

8.3 Az elállási szándék elektronikus úton, e-mailben jelezhető a (hello@petersfilm.hu) a megrendelésszám és név megadásával. A webáruház visszajelzése után a terméket saját költségén küldheti vissza és a megérkezéstől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) állapotától függően, a vételár maximum  80%-t. A fotelba be nem épített extrák árát nem áll módunkban visszatéríteni, vagy higiéniai okok miatt, azokat cserélni.

8.4 A visszautaláshoz a bankszámlaszámot, számlavezető bank nevét, számlatulajdonos nevét az e-mailben szükséges pontosan megadni. Ezek hibás megadása esetén, a Szolgáltató nem tud további felelősséget vállalni

8.5 A szállítási költség visszatérítésére nincs lehetőség.

8.6 A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási- és felmondási jogát:

  1. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac által nem befolyásolható, a 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

  2. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

  3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

  4. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

  5. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltatót a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

 

  1. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

 

9.1 Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

9.2 Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő napon belül a hello@petersfilm.hu email címre írásban és a hibát egyértelműen és hűen bemutató képekkel és/vagy videókkal együtt közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított egy éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

9.3 Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Amennyiben az a gyártás folyamán szenvedett el hibás kivitelezést. A felhasználás során keletkező kopásokért, elöregedésért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

9.4 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.5 Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

9.6 Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania.

 

  1. Jótállás

 

10.1 Hibás teljesítés esetén szerződés / jogszabály (pl. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.

10.2 A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

10.3 Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a fogyasztó.

 

  1. Panaszkezelés (fogyasztók esetén)

 

11.1 Az Ügyfél, a Termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, annak fent megadott elérhetőségein keresztül.

11.2 Az Ügyfél részéről érkező esetleges panaszok ügyintézésére írásban, elektronikus úton van lehetőség.

11.3 A szolgáltató a hozzá beérkező panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül megválaszolja. A fogyasztóvédelmi törvény értelmében tájékoztatja a fogyasztót a panaszkezelés menetéről.

11.4 A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A Szolgáltató a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

11.5 A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy (i) panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, továbbá (ii) az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét, és (iii) a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

 

  1. Egyéb rendelkezések

 

12.1 A szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az aktuális ÁSZF a weboldalon folyamatosan elérhető. Az ÁSZF módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.




 

Győr, 2023. 08. 21.

bottom of page